hatamatte

Hejsan, denna dag har varit riktigt bra!
Började med film i morse, sen matte där jag fick ett dåligt besked.. Som därmed leder till att det blir skolk för Matilda imorrn på matten för att hon är jävligt förbannad... Jag hoppas iaf att jag får med mig någon.
Sen blev det chill framför datorn på engelskan.
Efter det, idrott.

Sen stannade ett gäng kvar på volleybollplanen och spelade volleyboll, det gillas!

Ikväll har vi varit hos Lowa, varit på kiosken och ätit glass, varit ute och gått träffat lite folk, spela lite fotnoll och bara haft det bra.
Sen drog några av oss till Lowa igen och käkade rabarber och socker.


Här kommer bilder










Såg att Anki redan lagt ut bilder sen kvällen men det kan väl inte skada med några till!








Jag säger bara en sak, Tagga sommarlov!


//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0