andra avenyn osv

Hejsan kommer även idag just in från en promenad, denna gången med mamma, och ally förståss.
Innan det var jag på möte med klassen dock bara typ halva klassen  + de föräldrar som ska följa med på klassresan, vi planerade upp schemat för dagarna i Göteborg, och det blev så bra som det kunde typ.
Är fett tagg=D
Sen kom vi även fram till att vi möjligtvis ska anordna ett till disco + loppis typ.



Tagga Lisseberg!!


Nu tänkte jag vara en nolifer och se nå avsnitt av anadra avenyn som jag har missat.
Hade även tänkt ta mig en tidigkväll eftersom det blivit mycket sent i veckan, och det kan tyvärr inte mitt huvud undgå att känna.. men tidigkvällar brukar jag inte vara särskilt duktig på.

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0