datorn funkar!

men tja ovärlden! äntligen är dator tillbaka i sitt gamla jag! jag är övelycklig just nu faktist. efter två samtal till thailand och tre till snälla ROLF KARLSSON så funkar äntligen min dator igen. dock försvann mitt nyinsallerade spotify, men de går kanske att ladda hem igen? haha har ingen aning.

nu snart så ska jag dra och jobba nån timme (börjar bli riktigt duktig på att städa nu så de går jävligt fort!) och sen blire att packa sej i väg mot THE CITY! där ska de bowlas och käkas med massa trevligheter! blir nog även så att jag inviger golvet hos syrran för att på fredag bär det av mot piteå! kändes ovärt att åka i mellan stan så mycket. aja nu har jag suttit här förlänge och jag måste ta tag i städnigen. kram //anki



b.la ska dom här två brudarna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0