morr

Hallå där! Denna Torsdag har jag spenderat hemma Dans la petite maison, vilket har varit skönt medan alla andra har kämpat för livet ute i skidspåret hehe(A)
Det jag har gjort är sovit, gjort musikarbete, sett en och en halv film, sen kom Emanuel förbi en sväng:) och sen har jag gjort klart musikarbetet ikväll:)

Imorron blir det förmdoligen att fara till skolan, men killara har ju hockeycup så det blir väl att vi missar lite lektioner och det gråter jag inte för.
Sen är det ju fan sportlov, fyfan va najs!!



Nu har jag inte heller någon passande bild, lägger därför in en liten bild på den här äckliga söta strumpan som höll på att kvävas i morse för hon hade fastnat med halsbandet i en byrå säkert hur länge som helst:(:(
Sen gav jag henne lite köttbullar och då blev hon nog glad<3


//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0