Onsdag

hallå, har varit hos Frida ikv, blev dock inte så sent men. Vi var några tjejor där vi har typ bara snackat osv. Fick även reda på att Ankis kära dator har nämligen fått virus så hon lär väl kankse inte skriva så mycket på ett tag:(



Idag har jag varit med Emanuel hela långa dagen vi har iaf hunnit matat lite får, eller gett dom vatten för dom ska ha ungar därför dricker dom vatten, annars gör dom inte det:) och sen har han låtit mig skotta en massa:O inte rättvist tycker jag men han kan få igen för det sen;)

Nu tänkte jag typ äta glass och se en film eller nått, chill=D
//Matilda


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Dom dricker ju alltid vatten :(

2010-03-11 @ 19:42:17
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0