dumma mig

Läste just på Lowas blogg och där stod det att hon vaknat upp på rätt sida idag vilket motsvarar motsatsen för mig...
Det började med att min syrra kom inklampandes in i mitt rum och sa att jag var tvungen att gå ut med Ally "Nu,Nu,NU!!" Så det var väl bara att stiga upp gå en dryg promenad med hon sen hem igen och börja städa..

Jag städade toan grundligt alltså alla lådor osv, radade upp mina parfymer fint och prydligt i skåpen och sen såg jag att en rosett hade låstnat från min älsklings parfym! och tog ner den och skulle sätta på den där jävla rosetten och så vipps halkade parfymen ner och landade KRAAAASCH i stengolvet och gick sönder i tusen miljarders bitar.
Och det var det som behövdes för att totalt förstöra min dag!
Jag blev jävligt sur och arg och blää. Jag sörjde ett långtlångt tag iaf sen vare bara att börja skura hela huset vilket inte blev lättare när det var en massa damm kvar som Maja missat med dammsugarn ofc.... Vilket gjorde mig ännu mer irriterad.

Sen städade jag mitt rum, garderoben och allt.. Och nu sitter jag här och skriver ett väldigt negativt inlägg men så går det, när man vaknar upp på fel sida.
Stackars Emanuel som måste vara med mig ikväll(A)


//Matilda


Kommentarer
Postat av: LOWA

ÅÅÅÅÅÅÅÅH ALLY ÄR SÅ SÖT!!! :D

2010-03-12 @ 19:07:49
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0