polkagrisar

Dagen är ju inte slut än förfan haha!

Ikväll ha jag faktiskt varit ute runt kvarteret och valt ut några hus och sålt kakor kola och polkagrisar, jag lyckades gulla rätt bra (det är ju faktiskt det man måste göra, oftast vill dom inte ha men är man lite extra trevlig kan dom ju inte tacka nej)
Så nu har jag endast 14 st polkagrisar kvar och det är då givetvis smak av häxvrål och turkisk peppar, jag menar ingen gamling vill väl ha nå sånt? så det lär ju bli lite svårsålt..

Jag gick in till en söt tant med en gullig röst och hon sa:
"Men inte går väl du i nian:O"
"joo, hehe"
"aaah, du som ser så liten och nätt ut, du ser inte ut att vara äldre än fjorton! vem är du?"
"jag är Monika och Leifs dotter."
"Ahaaa, jaha, dom, haha då förstår jag ju, dom kortväxta!"
"Jajemen"
Och där står den där tanten typ en dm kortare än mig och kallar mig kortväxt haha:0(A)



Tagga engelska NP imorrn, blääääää!:(
//Matilda


Kommentarer
Postat av: Lisa

jamen de var väl för onödigt tyck ja hahaha :D

2010-03-16 @ 19:38:31
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0