skoter

Tjatja bloggen! Uppdateringen har kanske inte varit på topp men kan ju berätta om det senaste.

Iallafall så igår efter vi varit i backen for jag till mormor och morfar eftersom kusiner och morfar fyllde år osv där åt vi massor med god mat, målade lite i målarbok, såg hockey, spela spel och grejer.

När jag kom hem på kvällen så drog jag till Johan och Anton och var med några där:).
Sen blev jag Anki och Jenka trötta så vi for hem till Anki fast vi sovde inte direkt utan snackade på om allt möjligt istället.
Anki slocknade iaf först sen Jenka och då hade jag inget val haha så då somnade jag med.



I morse klev vi upp hyffsat tidigt för vi skulle ut på skoterutflykt till Västanträsk i det otroligt vackra vädret.
Jag tror jag inte behöver berätta så mycket mer om det utan lägger ut lite bilder från den härlig dagen.



   
  
   

Såna dagar gillas^^


Nu är jag grymt trött, jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0