Onsdag

Goddagens, blir helt förvånad när jag ser att Anki skriver att jag är bara är "sjuk" hehe.
Men somsagt hade jag ju tänkt vara hemma idag men vaknade av sms där det stod att det inte hade blivit nå skidor idag, alltså att det skulle vara vanlig skoldag. Då blev det ett jobbigt beslut för mig, men om man ska vara hemma så (iaf jag) Vill ha ens kära mors bekräftelse hehe(A) Så jag ringde hon:] och det slutade med att jag var hemma idag ändå, så då la jag mig och sov igen, jätteskönt!
Sen har jag bara chillat och gjort musikarbtetet, dock inte klart och sen kom Emanuel:D

Om det blir skidor imorrn så ska jag nog inte komma, för jag har faktiskt fortfarande ont i halsen och huvudvärken har kommit tillbaka nu ikv, kanske är för jag har suttit med musikarbetet så länge..
Sen har jag inte skaffat några skidor heller så det blir ju lite svårt att åka utan ett par skidor hehe.

Vet inte om jag har n¨gon passande bild nu men, en bild på dessa kan väl aldrig vara fel:)



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0