tagga gbg

Hejsan kära ouppdaterade blogg (av mig) men jag ska väl skylla på det vanliga har inte pallat mig till datorn.
Men nu är mitt humör på topp faktiskt, det är skönt dock har jag en svag huvudvärk men så är det ju alltid efter en dag i skolan.
Idag har det varit rätt chill ändå, vi nior har ju haft skolkort och det blev faktiskt rätt lyckat till slut, inga avatarer (H) Hehe, blev faktiskt förvånad hur engagerade alla blev ändå.

Ikväll blir det fullspäckat schema, det ska packas och packas sen lite annat smått, något jag måste göra är en packningslista annars kommer det här sluta med att jag glömmer det viktigaste.

Nu är det väl inte mer än rätt än att jag lägger ut en liten söt bild på 9A sen idag :)

 
Dock är den dålig eftersom jag bara tagit den från facebook.


Näe nu har jag inte tid att sitta här! Tagga GBG klassen! :D

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0