hemma igen!

jaha då var man hemma från göteborg och med livet kvar. de är inte illa! det finns nog oändligt mycket bilder skulle jag tro, själv äger jag bara nån, men dom andra kommer en annan dag!

Hur som helst är jag riktigt nöjd med resan nu i efterhand, jag har uppleft hur bra man kan ha det fast det regnar. och självklart testade jag på hur bra man kan ha det med långkallingar i 20+. . dock måste jag erkänna att jag har saknat btk ganska mycket, de känns awesome att vara hemma igen.

iallafall så har jag varit på tjärnbacka ikväll, där njöt jag av fotboll och sällskap av vänner, inte illa en skön vår/sommar kväll.

här skulle de ha varit b-iga bilder från göteborg men såklart laggar datorn sönder när jag ska överföra så de sket sig.

istället kommer bilder från kvällen!









kram // anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0