lite failat

Som alla redan vet blev gårdagen inte som den skulle, men ingen har väl sagt att livet ska vara som planerat alltid? Näe just det, så varför klaga :) heh.. Den slutade iaf för min Paue och Fridas del hos Oscar där alla andra killarna var ur 9b typ. Sen for jag och Emanuel hem till mig :).

Ikväll blev det att fara till Lisa och där var vi några stycken vi lyckades tillochmed dra dit några boys från deras datorer de satt och lanade vid, det är ju inte illa. Kanske var det den underbara pollykakan vi gjorde som lockade dom men kvällen blev trevlig iallafall :)

Nu bjuder jag på några bilder sen gårdagen, den tiden innan alla gick åt skilda håll haha, dock hade det inte skadat med lite fler varierande bilder menmen.


^^ingen valborgs utan majbrasa

Vi hörs väl när vi hörs, Godnatt;*
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0