BILDER FRÅN GBG

Haha sjukt för vet ni vad jag hade tänkt börja mitt inlägg med idag? Jo nämligen att jag just tittat på våran dans, och till skillnad från Lowa där tårarna rann ut hela vägen och Ankis som var på väg så höll jag smilet från början till slut, kunde inte sluta le. Måste erkänna att den är rätt b:ig med tanke på ljuseffekterna och sån skit men det spelar ingen roll det är ett sånt fint minne man får ha kvar ändå, på film! hihi:]

Och nu ska jag nog ta mig tiden att lägga ut bilder från klassresan för det passar ju som bra här när jag ändå är inne på ämnet nian

Se och njut!


TÅGRESAN DIT





FÖRSTA DAGEN




ANDRA DAGEN



TREDJE DAGEN



SISTA DAGEN



Har bara tagit ut en massa bilder av typ 1000 bilder men hoppas ni gillade dom ;)

//Matilda

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

En bild på mig åtminstone =D

2010-05-26 @ 16:45:44
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0