valborgs slutade i badet

tjena, som matilda redan skvallrat om så var vi ju hos noa igår. de blev inte längre än till 10, halv 11 tiden innan alla letade sig där ifrån och jag fick med mej tre pers in till mej. här hade vi trevligt osv i nån timme innan vi letade oss till badet nere på strandgatan. där satt vi och lyssna på musik och prata till 2 kanske. sen blev de att sova över hos jenka och vi somnade båda två ganska snabbt tror jag.

nu ska jag iallafall leta mej mot världens bästa västby med la familia. kommer säkert bli asnajs med tanke på att vi ska äta ute i de fria och de regnar. hade bra nu alla, kram // anki



inte nyaste bilden, jag vet. kommer troligen från gårkvällen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0