4 NOVEMBER

och i morse vaknade jag och var livrädd för att en i släckten blivit hängd. är det någon som vet varför man drömmer mardrömmar? och varför gör jag det bara den här veckan och aldrig annars?

I vilket fall som helst så lyckades jag somna om och vaknade lite senare av att pappa ringde. han hade tydligen lite ärenden åt mig. man tackar man tackar. jag som redan hade fullt upp idag. sen när man ser köksbordet så ligger det där en lapp signerad mamma. då vet man direkt att man ska hjälpa till med något. så om ni ville veta så ser min dag ut såhär:

tvätta, damsuga, plocka ur diskmaskinen, baka tårta, handla, gymma, handla igen, gå ut med vovven, sen ikväll så ska jag till nicko. så troligen hinner jag varken smaka av smörgåstårtan eller den andra. MEN det är bara att bita i. mamma fyller ju bara år en gång om året. hade bra, vi hörs om jag överlever denna dag // anki



hoppas på en trevlig kväll ikväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0