biblioteket

Var just en runda in på Björnåkers, eller okej inte en runda jag gick bara in i biblioteket och lånade en bok som jag var tvungen att göra. Hade jag gått en runda så hade jag kanske träffat på någon gammal lärare och det skulle ju ha varit trevligt faktiskt. Vi har om några veckor gått en hel termin på Anderstorp, och ändå kändes det så normalt att gå in i högstadiet igen! Tiden har faktiskt gått väldigt fort, men det är ju bara bra. Man trivs bättre och bättre i klassen också, jag minns ju bara hur jobbigt och rörigt det var i början, värre än jag hade förväntat mig, men tur den biten är över nu. :)


Lägger ba in två bilder som visar ganska så tydligt hur vi kände inför skolan i nian.
Killarna: Taggade som satan!
Vi tjejer: Less som satan!
Eller nått sånt.. :D

//Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0