Det är inte alltid så lätt

Typ den mest mindre bra skoldagen var idag. Den där dagen som jag visste skulle inträffa, men jag visste aldrig när. Det har varit den där dagen som man fått kämpa för varje minut. Jag fick kämpa för att få ner granriset i väskan, kämpa för att hinna med bussen till skolan, kämpa för att inte skrika av illska under prov 1 och kämpa för att inte grina av illska under prov 2. Sen, efter jag kämpat som en riktig karl så inser jag att allt kämpandes var förgäves. Jag missade 16.15 bussen hem och det resulterade i att jag fick befinna mig på stan, SJÄLV. När jag kom in på bikbok hittade jag en tröja på rea och insåg att det kanske var något bra med denna dag endå. Men ack så fel jag hade. Jag hade börsen hemma. Yes, så för mina ynka 15 kr som låg i jackfickan köpte jag mig en korv på Ica maxi, sen fick jag åka skruttbil hem. Livet som en 15åring, det har ni där!



Sen gick jag och jenka på promme. Tur de! // anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0