Fredagkväll

Igår blev vi ett litet gäng (Hakkan JP Emanuel Jenka Lisa Nicko och jag) Jag rotade blandannat fram massa gamla söta små skrivböcker ur Nickos garderob fast egentligen letade jag "KBN" men Nicko påstod att hon packat bort den men till vår förvåning föll den bara ut helt plötsligt. Sen blev det högläsning för Lisa och Jenka som inte haft någon aning att den där.. vad ska man kalla den?.. Speciella, mycket speciella boken existerade hehh. Tur man var liten då man skrev ner sina tankar i den, men ett gott skratt fick vi oss då.
Mer skratt skulle kvällen bjuda oss på kan jag lova, då det bara var jag Lisa Nicko och Emanuel kvar satt vi oss vid datorn och hittade våra gamla filmer, vad mer än HAHA kan jag säga egentligen?

Här kommer en bild från vår senaste film 07.. 


//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0