girls just wanna have fun!!

Har varit en hyper lugn kväll ikväll och det är alltid lika tråkigt fast jag har varit sjukt trött, kan bero på att jag har lagat till ryggen.. igen.

Hursomhelst kan det ju vara bra med en lugn kväll också, för helgen har ju faktiskt varit allt utom lugn, men rolig har den varit. Jag måste erkänna att jag trodde det skulle bli lamt på lanet med alla svettiga killar, men det visade sig att jag hade fel, visst var de svettiga men skoj var det :D 
Sen trodde jag också att jag och Emanuel skulle få det lugnt igårkväll, men jag hade tydligen fel där med, för det blev storstädning i hans rum och jag gjorde typ allt så han borde verkligen tacka mig! 



Jag ska gå och lägga mig och läsa veckorevyn sen sova, ja jag ska lägga mig klockan 23.00 på lovet!

//
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0