Hur ska de då gå att dansa med ännu större ettor!?

Och så var denna helg över. Igår blev det iaf bara jag Nicko och Lisa som bastade men det var jättetrevligt. Fast när vi bastat klart och skulle springa in i huset så står Ante Noa och JP utanför bastun laddade med snö i nävarna och jag antar att ni kan räkna ut vad de gjorde med den..Ni vet Killar.. ;)

Nu är jag så här äckligt mätt som jag känner mig alltför ofta nu för tiden.. Har varit hos farmor och farfar i afton och ätit smörgåstårta, fika osv.
Imorgon så väntas faktiskt inte en helt vanlig skoldag eftersom att klockan halv ett ska vi dansa med någon klass från Kaplan.. Kan ju bli spännande.

Sitter fint med en dansbild från ett disco vi ordnade för "småbarna" i nian.. Och ja, jag älskar att 12-åriga(?) killar är större än mig... Not.


Nu måste mn typ sova, hoppas, hoppas, hoppas att jag kan sova!
//Matilda


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Fan vad het du var den kvällen!!

2010-11-15 @ 12:16:25
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0