Lördag

I natt sov Emanuel här och idag har vi inte gjort så jättemycket men måste bara berätta att jag fått Allys nypinkade piss i mitt ansikte!! Jag och Emanuel var ute och sen skulle väl han försöka visa sig stark eller nått(?)(A) och puttade ner mig i snön somvanligt och då jag tittar upp med huvudet från backen ser jag gult piss som har splaschats ut vilket då tydde på att snön som hade fastnad i mitt ansikte var blandat med en hundkiss! Såna mysiga dagar har man inte varje dag..

Om en halvtimme kommer Malin och Simon hit och då ska vi äta någon god efterrätt som mamma ha gjort och fira pappa för farsdag typ. Kring nio tiden så blir det att fara till Lisa och basta med hon, Nicko, Jp och Noa det ska bli riktigt härligt :)





//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0