teckenspråk

Dagen flöt på somvanligt. När alla var trött efter idrotten (boxersize:D) och var som vanligt så otaggad som man bara kan bli på datakunskap som vi har sista lektionen på Torsdagar, fick vi veta att den blev inställd!!
Kan säga att alla Sk1or gick hem med ett leende på läpparna. För jag och Ankis del blev det såklart stan en stund innan bussen gick och det gör ont i plånboken att glida runt där kan jag säga. Är ni inte med på ett köpförbud i några veckor? Tyvärr klarar inte jag det..

Ikväll dissar alla mig, jag frågade alla först en gång vad de skulle göra ikväll svaret var väl ungefär "sitta hemma.." Sen frågade jag om ingen ville göra något typ fem gånger men fick inget svar(av nicko).. Så känns det att va älskad.


Fast om hon trodde att hon skulle slippa mig ikväll har hon fel, för nu ska jag kila iväg och hämta min sminkborttagning som jag har glömt hos henne!
Tjing!
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0