Skylt Söndag

Inte nu på Söndag men nästa så är det ju skylt Söndag och idag kom vi i klassen överens om att vi skulle stå och sälja julkransar då, så nu vet ni vad vi gör om 10 dagar, haha.
Hursomhelst känns det väldigt ovant att inte vara någon av de som "fixar ihop allt" eftersom några andra ur klassen tog på sig det ansvaret. Som det har varit i högstadiet fanns det ju inte så många frivilliga att göra något sånt, fast nu menar jag inte att vi var onöjd med att måsta ordna upp och så eller iaf inte jag. Men jag har kommit fram till att jag tror att det är nog ganska skönt att bara hänga med i svängarna också. Då behöver man inte känna sig jobbig som man kunde göra i högstadiet lite för ofta ibland kanske(?), grattis till 9A som stod ut. :)


Det var allt jag hade och säga för ikväll.
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0