privat

Nog förstår väl jag att JP inte drog hem så tidigt igår, för efter igår kväll känner han ju oss alla väldigt bra.. Kanske lite väl bra.. Kanske ville han egentligen inte göra det ändå.. Ja, jag vet faktiskt inte. hehe. 

Denna dag har väl sett ut ungefär som gårdagen, vaknat, sett på tv, gått promenad.
Nu ska jag se PH och efter det ska jag göra något spännande, jag läste i Veckoreyvn om typ ansiktsmask, hårinpackning osv som man kan göra på egen hand så det blir ju kult att se hur det slutar med ägg i håret och sånt! Ikväll kommer troligtvis Emanuel hit :) så jag bör väl städa också :(


Hittade inte direkt någon passande bild men en bild med snygga brudar på duger ju alltid (H)
//Matilda
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0