Ankiyää!!

Ny vecka, nya tag!
Vet inte riktigt om Ankis vecka började speciellt bra, men hon har bara sig själv att skylla.
Ja, tro det eller ej folket men hon låste alltså in sin egen skåpnyckel i skåpet och tryckte igen låset!!
Men det mest efterblivna var att hon var medveten om att hon stoppade nyckeln i väskan som låg i skåpet för hon tänkte "aah, SMART nu behöver jag ju inte gå runt och släpa på nyckeln hela dan!"
Tur att hon har en så god vän vid namn Matilda som är så otroligt smart, så det jämnar faktiskt ut sig ändå haha(A)

Ikväll blir det nog bara att chilla, igår bestämde jag att jag kl 20.00 skulle se top model kl 21.00 Svenska New york fruar och kl 22.00 Lite sälskap, men jag har nu kommit framtill att jag bara kommer orka se top model..



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0