badhuset

Näessi Anki låg inte nerklubbad klockan 23.00 hon var tillochmed vaken hela filmen, inte illa kämpat!

Det blev en trevlig myskväll, somsagt var vi på badhuset och badade, bubblade, bastade, och hade ansiktsmask. (Bilder från Paue kommer senare)
Efter vi gjort det for vi på kiosken och laddade med godis sen blev det film hos Jenka "Fish-tank" en aning udda film om jag får säga vad jag tycker, men den funkade helt klart.
Någon mer som är udda (men funkar helt klart ändå hehe) är vår kära vän Frida som hela tiden skryter om att hon vet så mycket om allt, och visste ni att Frida "har ju faktiskt varit med i hockeybranchen aas länge"!?


helt opassande bild men snygga är vi som alltid


Nu ska jag gå raka spåret till sängen och sussa, Godnatt!
//Matilda


Kommentarer
Postat av: FRIDA.

Snyggt där anki att få med min snygga och aningen sanna kommentar ;) !

2010-10-09 @ 00:56:03
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: FRIDA.

haha oj (A)

2010-10-09 @ 12:30:39
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0