NOVEMBERLOV!!


Haha så jävla klockrent att Anki hade en bild på Patrik och Petra, för er som undrar är det dom där två gosehundarna på bilden i Ankis inlägg, dom som har turen att dela säng med mig varje natt<3

Har kommit hem nu och allt känns bara bra. Har varit glad hela dagen, kan ju kanske bero på att vi får LOV idag. Den började ju riktigt bra också, först sovmorgon, sov dock inte bra under morgonen, det kanske var för att Emanuel for så tidigt och jag kände mig ensam, vem vet :]
Hursomhelst så fick vi igen provet i kommunikation och både jag och Anki fick oss ett MVG!
Sen hade vi bara lunch dock äcklig och sen LPL där vi mediterade efter det var det bara att sätta sig på bussen och åka hem:)

Snart ska man väl typ börja göra sig klar inför kvällen, okej snart var väl att ta i men på ett tag iaf. Vi tar halv sex bussen in till stan och slinker in i Rubens place, vad kvällen sedan har att erbjuda återstår att se! :D


//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0