Tisdag

Jag känner att lovet nästa vecka inte sitter fel, så jag ber för att denna vecka ska gå fort!
Idag hade vi bad så vi var tvungen att vandra ända till Eddahallen.
Efter det blev det en tur på stan och jag vågade mig på att köpa en mysig dunjacka ändå, det tog ett långt tag innan jag hittade en som dög, om jag säger såhär jag drunknade i XS och i normala fall brukar jag ju alltid kunna ha den storleken...  
Nu vill jag bara slänga mig i soffan och inte röra mig nå mer ikväll, och det är precis vad jag ska göra!
Om någon har lust att ge mig massage så skulle väl inte det sitta helt fel heller, jag har så himla ont, och är så less på att allt ligger knasigt :(((




Hinner iofs inte chilla så länge innan det är dags för att lägga sig för ikväll ska det inte bli sent.
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0