Torsdag

Dagen har väl bara rullat på precis som en vanlig skoldag, både jag och Anki överlevde datakunskapen utan att fälla en endaste tår.

Det är något specifikt med att åka bussen hem efter skolan. Det tror jag alla tycker som sitter i samma buss som oss, men vissa ser det nog inte lika possitivt och trevligt som jag.
Ja, jag vet att vi pratar högt, ja, jag vet att det vi säger är så ointressant för vissa att dom bara vill dö, ja, jag vet att dom inte undgår att höra det ändå, ja, jag vet att dom önskar att dom hade isolerade öronproppar, ja jag vet att man är trött och vill hem, ja jag vet att dom bara vill säga åt oss att hålla käften och ja, jag vet att vi skrattar alldeles för högt också...
Somsagt vet jag allt det där, men jag vet inte vad felet är på oss men något är det ju :]




Nu ska jag se PH sen sussa!
//Matilda


Kommentarer
Postat av: paulina

haha vi är inte högljudda ;)?

2010-10-15 @ 15:39:35
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0