Lördag

Går kvällen slutade väl inte direkt som man hade tänkt sig att en myskväll skulle sluta precis. Efter vi sett två filmer var det jag Nicko Lisa Alle Oliver och Noa kvar. Vi gick ner i källarn och tyckte att killarna skulle dra på sig tjejkläder från deras utklädningslåda. Men varför skulle dom vilja det? :S Vi var dessutom inte seriösa(A).
Men vi tjejer gick upp och satt inne på toan och pratade ett långt tag sen knackade det på dörren och där står Oliver Alle och Noa i tighta kläder peruker och stora bröst.. Ja, kan man tänka sig alltså, fula var dom då ;)

Nu borde jag egentligen inte sitta här, jag borde stå i mitt rum och städa och sedan hoppa in i duschen. mitt hus ska nämligen fyllas med mostrar, farföräldrar, morbröder, fastrar, morföräldrar, farbröder och kusiner. 



Jättedåliga bilder men ja, vet inte riktigt vad man ska säga... ;D

Gud måste skynde mig nu!!
//Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0