Måndag

Aj, aj mitt huvud. Ikväll blir det lite Engelska arbete jag ska skriva ett brev till min familj i Sydafrika, det ni!
Dagen har väl inte varit speciellt speciell hehe.
Vi fick sluta 45 min tidigare från datakunskapen för vi var så ofokuserade. Det ledde till extra tid på stan, jag Anki och Nicko var och kollade jackor. Jag hittade en jättefluffig jacka och jag kände mig ungefär som en liten instoppad ärta i en stor, stor dunkudde i den! Men en sån skulle inte sitta fel en kall vinterdag. Dock vågar jag inte köpa en sådan, frestelsen att kväva mig i den skulle bli alldeles förstor för Lisa, jag får nog frysa hela vintern ist.. :(

 
Näe gud nu måste jag sätta fart på mitt liv, jag har mycket att hinna innan halv åtta!!

//Matilda

Kommentarer
Postat av: lisa den kloke

Uuugh jag blir ju rädd för mig själv! :O

2010-10-25 @ 20:17:09
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0