konfirmander

Hejsan hoppsan! Alldeles nyss fick jag ett samtal av självaste prästen Jag Anki och Mimmi ska nämligen åka iväg till munkviken kl 10.00 imorronbitti och jobba med konfirmanderna! :D (Zebbe var tydligen för liten för att få vara ledare HEHE)

Nu har vi gjort bort livets sista riktiga fotbollsmatch, wow vad hemskt det låter! :O

Ikväll ska jag först fara till Anki och äta middag med hennes familj som den tattarungen jag är (A) 
Efter det ska vi till Lowa där några av girlsen befinner sig och så övernattar vi hos henne allihop, det kommer bli mysigt! :)



Nu måste jag lägga mig och vila så jag orkar med kvällen och morgondagen! :O

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0