Makarska

Hallå alla!
Nu har man varit hemma i ett helt dygn då.
kan berätta kortfattat vad jag har gjort i Kroatien den här veckan!
* Badat i havet
* Solat
* Åkt båt till två jättefina öar
* Åkt buss till en fin stad
* Gått omkring och sett massa saker
* Shoppat (väldigt lite)

* Åkt en sån där "fallskärm" efter en båt 300m upp i luften
* Ätit massa god MAT!
* Umgåtts med min mor och far haha


Det var väl det, resan har varit jättehärlig och jag tvivlar inte på att åka dit igen, för Kroatien det är ingen dålig plats, extremt fint!

Känns lite halvpinsamt att bjuda på massa bilder jag, mamma eller pappa står och ser fånig ut på framför en fin utsikt eller nått liknande, You know. Men kan väl bjuda på någon annan hehe.







//Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0