Fredag

Det blev en riktigt trevlig kväll hos Robin trots att vi såg filmen jag aldrig i hela mitt liv skulle se igen. Det blev med andra ord paranormal activity 2 som skrämde livet ur oss (mig) även denna kväll. Efter filmen hann vi tjejer bara smyga iväg på toan och när vi kom ut igen så var kladdkakan redan i ugnen, flitit jobbat! Har dock lite invändningar mot smaken och det hade vi alla så ballerinorna fick åka fram. Sen så får jag ju inte glömma att nämna att Alle blev utan hår ikväll när rakapparaten åkte fram. Trevlig kväll helt enkelt och imorgon vankas grillning på jägarvägen så det är nog bara för fröken Lundmark att krypa i säng. Sussa sött!



//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0