Söndag

Helgen blev över mina förväntingar eftersom jag hade tänkt mig att dom flesta skulle ha annat för sig än att vara med lilla mig, men riktigt så blev det ju inte.
I Fredags var vi hemma hos mig och såg en halv men väldigt bra film, anledningen till att den bara blev halv var för att våran DVD pajade därefter slutade boxern att fungera..
Igår kväll så blev det att vara hos Lowa en stund somsagt, sen for jag och hon vidare till Lisa och där bakade vi en pollykaka som dom hungriga grabbarna sedan kom och åt upp. Var väl hemma kring tre inatt så jag tog mig en lång sovmorgon imorse!



snodde Lisas bilder hehe

Nu ska jag lägga mig och gosa med samhällsboken!

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0