Bilden ger mig minnen!

Vi fick sluta redan klockan 12.55 idag, och förhoppningsvis kommer det att se ut så varje Onsdag fram till sommarlovet! Trots den korta skoldagen blev det ändå 16.15 bussen hem. Vi for nämligen in på stan och har varit där och gått runt, runt, vissa av oss hittade något att ha på valborgs och jag var lyckligtvis en av dom.
Ikväll ska jag nog bara vara hemma, kan inte komma på när jag senast bara var hemma!? Jag ska iallafall ägna mig åt att nosa lite lätt på ett skolarbete och träna en omgång. Det blir bra det Matilda.



Det fanns så gott som 0,00 bilder på datorn så det fick bli en gammal bild jag lyckades föra över från mobilen.

//Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan kan kanske få se vad du ska ha på dig ?

Och vart ska du vara förresten ? :D

2011-04-27 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0