friluftsdag

Idag började vi med att gå till älven och där satt hela klassen och åt lunch, vissa lekte lekar medan andra satt och pratade serious talk.
Efter det vandrade vi iväg till leo's lekland alla var glada och sprang omkring som småbarn. Vi hade roligt där med andra ord! Måste även tillägga att det var riktigt jobbigt också, men kan iaf säga att jag har testat allt där, jag och Linnea fick ta oss en extra runda för att se att vi inte missat något och då insåg vi ju att vi inte provat cyklarna så vi tog oss ett race, jag vann. Wihoo!

För övrigt ser jag inte framemot helgen, inte än så länge iallafall.


haha det närmaste leos jag kunde komma^^

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0