Jag är lycklig

Det känns som att jag har glömt bort hur solen ser ut, kanske hur man bloggar också.. Men helgen har varit grå som ni kanske märkt men ack så mysig ändå. Fredagen blev det ju som sagt att spendera lite pengar på stan, på kvällen blev det räkfrossa på Värds. Därefter for vi en sväng förbi fiskis (okej, kanske inget man kör "förbi" bara sådär men) Där var vännerna + andra torvslusk och humöret var uppe på topp.
Lördag var det släktträff och sånt trevligt.. Lördagkväll blev jag bjuden på bio och kinamat (observera att jag fick klart för mig att det inte gjordes som en romantisk gest, även om det var det jag hoppats på) Söndagen sov vi, slöade, sov, såg film, sov osv.
,
Även idag öser regnet bara ner.
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0