Massa babbel

Men hejsan. För oss vanliga dödliga så har det ju varit skola idag. Matilda däremot, hon ligger hemma i soffan för att det är kallt ute. Ja, vi ser ju det där med skola på lite olika sätt.

Nu ska väll inte jag skarva på allt för mycket. Jag hann inte med hela skoldagen själv heller eftersom att jag imorse for till ursviken för att lägga tillbaka min svanskota till sin rätta plats. Och matilda, jag vet att du har ont, jag ska inte skämta om det mera, lovar!

NU ska jag sussa för imorgon är det ju fredag, och på kvällen blir det en liten utflykt till staden. Blir nog en bra helg detta, känner det på mig! //angelica



Sen måste jag ju önska lycka till till dessa brudar som imorgon äger ut allt och alla. Lycka till! ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

tack hihi:]!

2011-02-12 @ 12:54:14
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0