Onsdag

Denna dag har väl varit rätt bra bortsätt från att vi har varit tvungna att stå i matkön i 40 minuter vilket ledde till att vi missade halva matten vilket därefter leder till att vi nu har läxa.
En annan tråkig sak som också hänt idag är att mina skor gick sönder, mer och mer under skoldagens gång, dragkedjan alltså, så jag har typ skavsår på tummen för jag har försökt fixa dom hela dan vilket slutade med att halva dragkedjan låstnade helt och hållet. :(
Sen så sa även engelskaläraren att jag skulle få ig för att jag satt på facebook som även ALLA andra gjorde.:O
Okej, den här dagen kanske inte har varit så bra ändå.

Kan väl bjuda på en glad bild för att bryta den tråkiga stämningen i texten iallafall.



Nu är tydligen maten klar! Vi hörs. 

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0