ovanlig tisdag

Min dag har sett ut såhär att först blev det halvåttan imorse som vanligt, första lektionen var svenska och vi började med ett grupparbete. Sen fick jag veta att jag skulle fara och röntga mig, jag trodde jag skulle få röntga både ryggen och nacken men så bra skulle jag inte få det, utan det blev bara nacken och det syntes ingen skada.. Sen "lunchade" jag med min kära moder och efter det tyckte jag itne att det kändes så värt att fara tillbaka till skolan så jag for hem med fem över ettan. Så nu vet ni hur min dag har varit, skulle kunna beskriva den med ett enkelt ord, chill.

Kanske skulle man gå ut på en promenad med bäbi i vintersolen och låta tankarna vimla omkring i lugn och ro nu?



//Matilda


Kommentarer
Postat av: lisa

Ja ursch och fy Lisa skärpning alltså!

2011-02-08 @ 17:03:50
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0