Smiling on the outside

Vad gör jag hemma idag!? För att folk ska slippa undra så kan jag väl rangornda mina anledningar lite prydlig här på bloggen:
 
1. Jag är deprimerad över min rygg.
2. Jag kommer (har redan börja känna det) få extra ont i ryggen idag för att sjukgymnasten tryckte och knåda så mkt..
3. Jag har ont i halsen och huvudet.
4. Det är SVINkallt ute!
5. Jag hade måstat ta skråmbussen.. Jobbigt heh.
6. Missar bara halva samhällsen (som jag ändå kan jobba med hemma) och idrotten där de pratar om rökning, och jag vet ju redan att rökning dödar!

Nu vet ni det, jag tycker iaf själv att jag förtjänar att vara hemma idag.. typ




Näe, ska gå och ta en alve nu sen lägga mig i soffan och se något dåligt program på TV!

//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0