sova

Kom precis hem från Nicko. Vi blev några stycken som satt fastklistrade framför TV:n, kan väl inte påstå att jag är besviken på filmen men somsagt hade man ju väldigt höga förväntingar. Men den var fin så jag är nöjd. Btw så såg Anki inte hela för hon slumrade till där en stund HAHA! Vi hann även med att dra några skämt om de "kända" protes armarna som vi alla har så roligt åt, rota igenom Nickos rum och kolla på några gamla filmer.

Jag tror inte jag ska vara uppe så fasligt länge ikväll så, Godnatt på er!



//Matilda

Kommentarer
Postat av: j sebastian p

okänsliga svin :(

2011-02-19 @ 01:06:59
Postat av: Jonasiqra

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-18 @ 14:44:58
URL: http://jonasiqra.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0