taggar dusch

Sådär, nu har jag då gått igenom bloggarna för denna dag som jag blivit så fäst vid på senaste, typ som Kissies blogg, fast jag kan inte påstå att jag läser hennes blogg ordagrant, men kan ju vara roligt att titta på den där människan eller vad man nu ska kalla henne? hehe. Fast iofs är hon ju rik, men tror aldrig det kan vara värt det. Hon är ju helt förstörd.
Sen läser jag också blandannat den unga mammans blogg micahs.se den är ganska kul, jag tycker synd om henne för hon försöker verkligen vara mogen och självsäker och allt sånt där, men hon säger alltid emot sig själv och hon verkar inte förstå det själv hahah :( :(

Nu ska jag gå och ta en lång, varm, skön dusch!

När gör vi om detta brudar?

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0