dröm

Vaknade imorse av ett slag på min vänstra arm, slaget gjordes dock av min högra hand. Jag hade nämligen en äckelpäckeldröm (btw ingen bebis var med i natt!!) jag hade fastnat i ett stängsel med min ärm och Petter av någon konstig anledning skulle hjälpa mig loss. Men då kom Nikolina och sa "Kolla en spindel!" Sen tog hon upp den där spindeln och var påväg mot mig, jag tror aldrig jag varit så seriös i en dröm någonsin, jag sa verkligen att hon INTE fick he den på mig. Men naturligtvis satte hon spindeln på min arm och den började klättra uppåt. Kan ni känna paniken i mig!? Tråkigt nog är det något hon skulle kunna göra i verkligenheten med.

Jag har typ blivit beroende av "tolka dina drömmar" boken som jag hittade här hemma, på morgonen söker jag upp vad jag har drömt om så jag får veta vad det kan betyda. Ganska sjukt ändå.



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0