Fredag imorrn

Burr! Kom precis in från en promenad med Anki, hon släpade med mig ut i kylan, inte illa. Denna dag skulle man kunna kalla chill bortsett ifrån att jag hade världens huvudvärk på Samhällslektionen som vi fick sluta tio minuter tidigare, dock kändes det som om den varade i en timme mer, hemskheter!

Efter jag gjort mina kvällsbehov (Läsa lite bloggar som jag blivit total fast vid, tvärkolla facebook) Så ska jag pula ner mig i soffan tills jag sedan ska ställa mig upp igen för att gå och lägga mig. skönt.

Bilden må vara opassande men



//Matilda

Kommentarer
Postat av: Jonahalba

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-26 @ 08:40:06
URL: http://jonahalba.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0