kallt ute

Idag vill jag inte gå ut över huvudtaget, termometern visar 27-, det är fan hemskt. Men jag slipper nog inte undan helt och hållet, vid fyra tiden bär det av till Bastuträsk (givetvis åker vi bil) men det är förflyttnigen mellan huset och bilen jag syftar på. Hursomhelst har jag hört rykten om att det bjuds på smörgåstårta där mmmm! Sen kommer jag hem någon gång ikväll och då ser vi väl vad som händer.

Måste bara säga att gårkvällen var något utöver det vanliga, något lite mer åt 10-ålders nivån kanske, men vad spelar det för roll egentligen? Så länge man har kul är ju livet fantastiskt.




//Matilda

Kommentarer
Postat av: Danialseline

Nice site, welcome to my

2011-07-06 @ 07:25:39
URL: http://danialseline.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0