laserdome

Jag kommer inte att komma med något mer uppiggande om vi ska prata om hur jag känner mig, fast då kanske vi ska ta och prata om någonting annat då?

Alldeles nyss så anmänlde jag mig till en ny buggkurs som ska börja den 23 januari. Nicko(?) och Emma ska också gå, nu är det bara att jobba på att få med Anki också.

Imorrn så kommer vi dra ett gäng till stan och köra laserdome, jag är faktiskt taggad fast än att jag ärligt talat har sugit när jag har kört det förr men det behöver ju faktiskt inte betyda att det kommer gå dåligt imorrn, eller hur?
Efter det så ska jag ta bussen som går till sjungande till Emanuels nya lägenhet, det blir spännande. Det mest spännande är hur jag kommer att hitta, näe förresten OM jag kommer att hitta, ni vet ju vilket lokalsinne jag har..


//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0