Nyåret

2011 är här och tydligen fick vi inte fler timmar på dygnet detta år heller. Tänkte berätta vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna.

Nyårsafton började med middag hos lisa med så kallade "ligan" och nicko. Bordsbön, frysen kladdkaka och kaffe för den som kände sig sugen. Vi hann även med grevinnan och betjänten innan vi drog vidare till Matilda. Där såg vi på hockey, lekte hamburgaren (mitt finger är fortfarande blått) och skålade in det nya året.

Nyårsdagen spenderade jag i soffan under ett täcke. Hade ont i huvudet nanting och mådde allmänt piss. På kvällen så for vi på ladan och åkte skriller sedan hem till jenka för soffhäng.

Idag har jag gjort mest allt och inget. Jag och lisa tog oss en prommenad och hamnade på ladan ett tag. Ikväll har vi pallrat oss med skoter till kvarnis.  



Fler bilder kommer inom kort, det verkar inte funka just nu..// anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0