Måndag

Måndag igen då, hoppas denna vecka blir mer händelserik än helgen som varit, haha det är illa!
Ska kila vidare till TVn och se top model strax fast först kan jag berätta en grej om jag Nicko, Lisa och Johanna. När vi var mindre (nämner ingen direkt ålder) Så lekte vi jätteofta top model, en var programledare och resten skulle gå catwalk, fotograferas i olika miljöer med olika kläder osv och det fulaste var att vi även fick ta med oss kameran in till ett ensamt rum där vi skulle stå SJÄLVA framför den och typ berätta hur vi kände, ja ni vet som det brukar vara. Jag säger bara tänk OM dessa filmer skulle finnas kvar då skulle jag ärligt talat inte vilja se mig själv mer för jag skulle skämmas så. Men alla har väl varit lite töntiga i sina dar? (A)

OBS vi lekte inte på bilden nedan, det är bara det närmaste jag kunde komma!



//Matilda


Kommentarer
Postat av: lisa

JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!

2011-01-31 @ 21:06:53
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0